Kryteria oceniania

Wykonanie zadania
Początkowe
1 pkt
Rozwinięte
2 pkt
Zaawansowane
3 pkt
Wzorowe
4 pkt
Przygotowanie informacji
Zgromadzono bardzo mało informacji.
Informacje pobieżne nie wyczerpujące tematu.
Informacje pełne, bez błędów.
Bogaty zbiór informacji.
Wartość
i poprawność matematyczna przygotowanych zagadnień
Materiał dobrze dobrany, ale zawiera drobne błędy.
Materiał dość atrakcyjny, ale zbyt łatwy do rozwiązania, poprawny matematycznie.
Materiał atrakcyjny, dobrze ułożony, niezbyt trudny, poprawny matematycznie.
Materiał bardzo atrakcyjny, umiejętnie ułożony, nie zawiera żadnych błędów.
Wykonanie prezentacji

Praca tylko zaczęta.
Praca wykonana niestarannie.
Praca wykonana starannie.
Praca wykonana estetycznie, przemyślana.
Prezentacja efektów pracy
Prezentacja mało interesująca. Prezentujący nie są zaangażowani, mylą się.
Prezentacja interesująca, ale widoczny brak zaangażowania wszystkich członków grupy, drobne pomyłki w czasie pokazu.
Prezentacja bardzo interesująca, zaangażowani są wszyscy członkowie zespołu, brak błędów w czasie pokazu.
Prezentacja bardzo interesująca
i oryginalna. Wszyscy członkowie grupy zaangażowani, pewni siebie
i swojej wiedzy.
Współpraca
w grupie

Całkowity brak współpracy.
Słaba współpraca, większość prac została wykonana indywidualnie.
Dobra organizacja i współpraca
w grupie, bez konfliktów.
Bardzo dobra współpraca w grupie, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadanie.



Ocena

Celująca
18 – 20 pkt
Bardzo dobra
15 - 17 pkt.
Dobra
11 - 14 pkt
Dostateczna
9 - 12 pkt
Dopuszczająca
6 - 8 pkt
Niedostateczna
0 - 5 pkt