Wykonanie zadania
|
Początkowe
1 pkt |
Rozwinięte
2 pkt |
Zaawansowane
3 pkt |
Wzorowe
4 pkt |
Przygotowanie
informacji
|
Zgromadzono
bardzo mało informacji.
|
Informacje
pobieżne nie wyczerpujące tematu.
|
Informacje
pełne, bez błędów.
|
Bogaty
zbiór informacji.
|
Wartość
i poprawność matematyczna przygotowanych zagadnień |
Materiał
dobrze dobrany, ale zawiera drobne błędy.
|
Materiał
dość atrakcyjny, ale zbyt łatwy do rozwiązania, poprawny matematycznie.
|
Materiał
atrakcyjny, dobrze ułożony, niezbyt trudny, poprawny matematycznie.
|
Materiał
bardzo atrakcyjny, umiejętnie ułożony, nie zawiera żadnych błędów.
|
Wykonanie prezentacji
|
Praca
tylko zaczęta.
|
Praca
wykonana niestarannie.
|
Praca
wykonana starannie.
|
Praca
wykonana estetycznie, przemyślana.
|
Prezentacja
efektów pracy
|
Prezentacja
mało interesująca. Prezentujący nie są zaangażowani, mylą się.
|
Prezentacja
interesująca, ale widoczny brak zaangażowania wszystkich członków grupy,
drobne pomyłki w czasie pokazu.
|
Prezentacja
bardzo interesująca, zaangażowani są wszyscy członkowie zespołu, brak błędów
w czasie pokazu.
|
Prezentacja
bardzo interesująca
i oryginalna. Wszyscy członkowie grupy zaangażowani, pewni siebie i swojej wiedzy. |
Współpraca
w grupie |
Całkowity
brak współpracy.
|
Słaba
współpraca, większość prac została wykonana indywidualnie.
|
Dobra
organizacja i współpraca
w grupie, bez konfliktów. |
Bardzo
dobra współpraca w grupie, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadanie.
|
Ocena
Celująca
|
18 – 20 pkt
|
Bardzo dobra
|
15 - 17 pkt.
|
Dobra
|
11 - 14 pkt
|
Dostateczna
|
9 - 12 pkt
|
Dopuszczająca
|
6 - 8 pkt
|
Niedostateczna
|
0 - 5 pkt
|